Games & Vaag
23 / 01 / 17

De lelijkste game ooit wordt door Sony gepromoot

De gameplaytrailer voor Life of Black Tiger is op zijn zachts gezegd crap: foeilelijke graphics, saaie gameplay en een onduidelijk doel. Deze port van een mobiele game moet op PS4 serieus in de Store verschijnen en Sony maakt doodleuk reclame voor deze onzin.

De lelijkste game ooit wordt door Sony gepromoot

Bekijk de trailer eerst en oordeel zelf:

Gamers zijn volgens gamesite Kotaku verbijsterd waarom Sony zo'n lelijke game zou promoten. Om de indiemaker een kans te geven zichzelf te bewijzen? Om niemand uit te sluiten van het (zeer populaire) YouTube-kanaal van het bedrijf? Het is onduidelijk of Sony een grap met ons uithaalt of echt niet aan kwaliteitscontrole doet, voordat ze een game op hun sociale media zetten. Van een indiestudio die duidelijk nog niet helemaal doorheeft waar een game tegenwoordig aan moet voldoen om goede verkoopcijfers te halen. Voor 10 euro heb je de game (digitaal) op je console staan, maar dat wil je natuurlijk niet.

Meer bewijs dat Sony het verstand verloren is, is een trailer voor Skylight Freerange 2: Gachduine, een open-wereld RPG dat zich af moet spelen in Nova Scotia in 2048. Die wereld moet je proberen te ontdekken in onderstaande trailer. Veel succes.

De reacties onder de video zijn hilarisch, maar laten we hopen dat Sony iets in zijn schild voert en deze trailers leiden tot iets waanzinnigs. We hebben gekkere viral marketing gezien, dus wie weet. En als dit allemaal serieus is, dan moet er nodig wat mensen worden ontslagen.

Tech Feitjes Lijstjes
Facebook
Twitter
http://www.erwinschrijft.nl/de-lelijkste-game-ooit-wordt-door-sony-gepromoot